معایب و مزایای دوربین مداربسته داهوا

مزایا و معایب دوربین داهوا

آشنایی با شرکت داهوا

کمپانی داهوا یکی از شناخته شده ترین شرکت های حوزه تولید و ساخت تجهیزات امنیتی حفاظتی میباشد. مزایای دوربین مداربسته داهوا آن را به عنوان دومین شرکت تولید کننده دوربین ها ی مداربسته ازسال 2015 به بعد در جهان معروف کرد. دوربین مدار بسته داهوا بهترین و مشهور ترین محصول این کمپانی چینی میباشد. از این رو این دوربین های امنیتی به جهت کیفیت خوب دارای طرفداران زیادی در بازار های جهانی هستند. تجهیزات داهوا قابلیت نصب و راه اندازی در فضاهای مختلف مانند بانک ها، کارخانه ها، فروشگاه ها، هتل ها، ساختمان های اداری و …. را دارند.

مزایای دوربین های مدار بسته داهوا

کمپانی داهوا، وسایل و تجهیزات نظارتی امنیتی مانند دوربین های مداربسته با کیفیتی را تولید و ارائه کرده است. یکی از مزایای دوربین مداربسته داهوا پایین بودن قیمت آن با توجه به کیفیتت قابل قبول و قابلیت های دیگریست که نسبت به برند های نام آشنای دیگر دارد. برخی از شرکت های وارد کننده، دوربین های داهوا را همراه با 2 سال گارانتی ارائه میدهند. این دوربین ها پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری خوبی را دارا هستند.

مزیت های دوربین مدار بسته داهوا

برند داهوا شامل مزیت های زیادی است.

تنوع گسترده دوربین ها

شرکت داهوا طیف وسیعی از دوربین های مداربسته را تولید و طراحی میکند. داهوا دوربین های مداربسته را از ساده ترین مدل ها تا پیچیده ترین ، هوشمندترین و با امکانات ترین انواع آن را به ساخت رسانده است. از این رو مبتدی ترین کاربرد ها و حرفه ای ترین نیاز های مصرف کنندگان دوربین های مداربسته را در بر میگیرد. مشتریان با هر نوع نیاز و سطح انتظاری میتوانند از این دوربین ها استفاده کنند.

پشتیبانی و خدمات گسترده نرم افزاری

این شرکت دوربین های مداربسته داهوا را طوری طراحی کرده است که اپلیکیشن ها و نرم افزار های آن روی موبایل یا دسکتاپ بدون هیچگونه محدودیت و در سطح وسیعی برای کابران آن قبل دسترسی باشد. اپلیکیشن ها و برنامه های نرم افزاری داهوا رابط کاربری ساده و حرفه ای دارند. امکانات این نرم افزار ها در بخش های مختلف متنوع میباشد.

خدمات نرم افزاری داهوا

دوربین های مداربسته داهوا دارای خدمات پس از فروش هستند.

سرور رایگان برای انتقال تصاویر

یکی دیگر از مزایای دوربین های مداربسته داهوا رایگان بودن سرور انتقال تصاویر آن میباشد. آی پی آی ایران با سرورهای داهوا همخوانی و سازگاری دارد. خدمات فضای ابری و جابجایی تصاویر داهوا برای همه کاربران این دوربین ها رایگان به انجام میرسد. همچنین از سراسر دنیا میشود از این خدمات بهره برد.

تشخیص و آنالیز تصاویر

آنالیز تصاویر

محصولات داهوا تصویر را به خوبی تشخیص میدهند.

دوربین های داهوا در مدل های جدید خود، قابلیت های هوشمند زیادی از جمله بکارگیری هوش مصنوعی دارند. این قابلیت باعث میشود که حرکت و جابجایی اشخاص یا اشیا به طور واضح مشخص باشد، چهره ها به طور کامل شناسایی شوند و عبور و مرور از خط ها یا جدول ها کاملا قابل دیدن باشند.

دیگر مزایای دوربین های داهوا

  • قابلیت دید در شب قوی
    دوربین های مدار بسته داهوا از تکنولوژی SRTARLIGHT بهره مند هستند. این تکنولوژی همراه با تکنولوزی مادون قرمز رنگی میتواند به جای تصاویر سیاه و سفید، تصاویر رنگی با کیفیتی را در تاریکی مطلق به دستگاه مرکزی ارسال کند.
  • قابلیت برنامه ریزی در ضبط
    شما میتوانید سیستم های رکوردر دوربین های مداربسته داهوا را طوری تنظیم کنید که در هر ساعتی از شبانه روز که مد نظرتان است، تصاویر را برای شما رکورد کند. وجود قابلیت زمانبندی باعث میشود بازدهی سیستم بالا برود.

معایب دوربین مداربسته داهوا

داهوا در حال حال حاضردومین برند پرفروش دوربین مداربسته در بازار های جهان است. دوربین های امنیتی این کمپانی همواره با رضایت وسیع کاربران همراه بوده است. بالابودن کیفیت و همزمان مناسب بودن قیمت دوربن های مداربسته داهوا دلیل استقبال و تقاضای این دوربین در نیاست. در ایران نیز این برند با طرفداران زیادی مواجه است اما به دلیل وجو تحریم ها نماینده رسمی داخل ایران ندارد. دو عیب اصلی این دوربین ها عبارت است از:

معایب محصولات داهوا

دوربین های داهوا معایب کمی دارند.

  • عدم وجود نمایندگی در ایران
  • امکان هک شدن

خلاصه مطالب

شرکت داهوا دومین برند برتر در تولید و طراحی دوربین های مداربسته است. مزایای دوربین های مدار بسته داهوا شامل خدمات پس از فروش سخت افزاری و نرم افزاری عالی است. قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه آن، باعث تقاضای زیاد از طرف مشتریان شده است. اگر شما در محیط کاری یا زندگی خود به دنبال یک دوربین با کیفیت و قیمت مناسب هستید میتوانید، مدل های مختلف دوربین های داهوا را داخل سایت ری کم مشاهده کرده و یکی از آنها را تهیه نمایید.

سوالات متداول
  1. چرا دوربین مدار بسته داهوا را نصب کنیم؟
    دوربین های مداربسته داهوا دارای کیفیت بالا و قیمتی ارزان تر از برند های دیگر میباشند.
  2. مزایای اصلی دوربین مداربسته داهوا چیست؟
    خدمات پس از فروش، تنوع وسیع،دید در شب قوی،آنالیز تصاویر
  3. قیمت محصولات داهوا چگونه است؟
    قیمت این دوربین های مداربسته به نسبت کیفیتشان ارزان و مناسب است.

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *