دوربین مداربسته مارک پلیس

دوربین مداربسته پلیس

دوربین مداربسته امنیتی پلیس

این دوربین با نام برند آن شناخته می شوند. دوربین مداربسته مارک پلیس مناسب برای محیط های اداری، تجاری و محیط های محرمانه نیز می باشد.

در برخی از موقعیت ها، این دوربین مداربسته انتخاب می شود. اما برخی از این دوربین ها هزینه ای بیشتر از دوربین های معمولی دارند. همین موضوع هویت و ویژگی های آنها نیز کمرنگ می کند. اما انتخاب این دوربین امنیتی ارزش بالایی دارد. به عبارت دیگر هزینه آن است که سطح امنیتی بالایی دارد. در نتیجه، معامله خوبی در این میان انجام می شود.

دوربین مداربسته امنیتی پلیس

دوربین مداربسته پلیس

قدمت دوربین مدار بسته پارک پلیس

برند دوربین مداربسته پارک پلیس دارای قابلیت های بسیار بوده و حدودا ویژگی های منحصر به فردی دارد. از قرن پیش تولید و عرضه آن آغاز کرده و با این پیشینه و قدمت محبوبیت یکنواخی و بالایی دارد.

قابلیت های دوربین مداربسته پلیس

  • در این دوره دوبین های مداربسته از قابلیت هایی منحصر به فرد برخوردار می باشند. برای مثال دوربین های پلیس بی سیم بوده و با استفاده از شبکه، اطلاعات دریافتی را به دستگاه ضبط و پخش یا حافظه انتقال می دهد. این مورد در دوربین مداربسته مارک پلیس از ویژگی های مهم آن می باشد.
  • در صورتی که پیش از این با دوربین مداربسته مارک پلیس آشنا باشید، متوجه سطح کیفیت تصاویر دریافتی هستید. اما در تمام مدل ها با ویژگی های مختلف قابلیت مشترکی دارند که مربوط به کیفیت تصاویر است. در مدل های گوناگون تصاویر و صدا با بالاترین کیفیت دریافتی و تبدیل الگوریتم ها به تصویر نیز به همین گونه ضبط می شوند.
  • برای افزایش امنیت دوربین پلیس می توانید پسورد اختصاصی برای آن تعیین کنید. لازم به ذکر است که در این شرایط فقط صاحب این دوربین به تصاویر دوربین مداربسته دسترسی دارد. در این شرایط به مراتب امنیت بالایی داد.
  • دوربین پلیس بسیار کوچک و سبک است. در نتیجه می توانید نقاطی محرمانه این دوربین را نصب کنید. در این شرایط بیگانگان تا درصد زیادی دوربین ها را مشاهده نمی کنند. این دوربین به دلیل کوچکی مانند دوربین های جیبی نیز عمل می کند.
  • دوربین مداربسته پلیس قابلیت چرخش 360 دارد به این منظور که زاویه دید گسترده ای دارد. در نتیجه بر تمام محیط اطراف تسلط دارد.

مشخصات فنی دوربین پلیس

از آنجا که این دوربین ها بیسیم هستند برخی از آنها دارای منبع تغیه داخلی می باشند. این مسئله کمک بیشتری در راستای بالا بردن امنیت می باشد. نکته اینجا است که حتی در دوربین مداربسته دیگر قابلیت زوم قوی نمی باشد. هنگام تصویر، تار و بی کیفیت دیده می شود. اما دوربین مداربسته مارک پلیس، زوم بسیار قوی دارد. و تصویر را از نزدیک با کیفیت ضبط می شوند. علاوه بر اینها دوربین مداربسته پلیس قابلیت دید در شب دارد. چرا که لنز آن پرتاب های فوق العاده انجام می دهند.

در برخی مدل ها دوربین مداربسته مارک پلیس قابلیت اسکرین شات گرفتن از موردی متحرک دارند. دوربین مداربسته پلیس دارای رزولوشن 2 مگاپیکسلی می باشد.

ضد ضربه بودن این دوربین به این معنا است که اگر از فاصله روی زمین بیفتد، اتفاقی برایش نمی افتد. همچنان به ضبط کردن ادامه می دهند.

مشخصات فنی دوربین پلیس

دوربین پلیس

ویژگی های ساختاری استانداردهای جهانی

از ویژگی های این دوربین فوق امنیتی، استاندارد های جهانی می باشد. این استاندارد ها شامل ضد آب بودن، مقاومت در نفوذپذیری گرد و خاک اشاره کرد. همچنین بدنه این دوربین از جنس فلز است. پایه آن همراه با دوربین است. در صورتی که بسیار از دوربین ها پایه نداشته و باید آنها را جداگانه خریداری کنید.

دوربین مداربسته مارک پلیس با حافظه های مختلفی تولید می شوند. 16 گیگ، 32 گیگ، 64 گیگ و 128 گیگ مربوط به حافظه دوربین های مداربسته پلیس می باشد.

زبان های چندی از دیگر کشور ها در این دوربین تعریف شده اند. این دوربین تنها زبان هایی را پشتیبانی می کند که آن ها را بشناسد.

ویژگی های ساختاری استانداردهای جهانی

دوربین مداربسته پلیس

 

نتیجه گیری

علاوه بر دوربین های دیگر که پیش از این در مطالب دیگر این صفحه به آنها اشاره کرده ایم سطح امنیتی دوربین مداربسته مارک پلیس بالاتر می باشد. برخی مدل های آن به صورت چرخشی بوده و 3600 درجه چرخش دارد. برای نصب دوربین مداربسته در تهران می توانید از ری کم کمک بگیرید.

سوالات متداول
  1. دوربین مداربسته پلیس برای زیر نظر داشتن ترافیک میتوانند به عنوان دوربین راهنمایی و رانندگی از آن استفاده کرد؟
    بله با توجه به قابلیت هایی که دارند، برای زیر نظر گرفتن ترافیک مناسب می باشد.
  2. این دوربین اولین بار در کدام کشور تولید شد؟
    این دوربین مداربسته ابتدا در ایتالیا تولید شده و از همان جا معروف شد.
  3. منبع تغذیه آن که درون دوربین است چقدر زمان می برد، تا تمام شود؟
    تمام شدن آن بستگی به میزان استفاده از آن دارد. در هر صورت پس از هر بار قطع تغذیه رسانی می بایست آن را شارژ کنید.
5/5 - (2 امتیاز)

2 دیدگاه در “دوربین مداربسته مارک پلیس

  1. صابر گفت:

    دوربین مداربسته مارک پلیس بهتره یا داهوا؟

    1. ادمین گفت:

      در سال های اخیر دوربین مداربسته داهوا به عنوان بهترین و پرفروش ترین برند معرفی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *