دوربین مداربسته سیم کارتی

دوربین مداربسته سیم کارتی

هر آنچه باید در مورد دوربین مداربسته سیم کارتی بدانید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در محیطی بدون مودم، نیاز به نصب دوربین مداربسته داشته باشید. در این شرایط دوربین مداربسته سیم کارتی به داد شما می رسد. دوربین مدار بسته سیم کارت خور یا تلفنی بدون نیاز به برق با اینترنت تلفن همراه 3G/4G عمل می کند. در این شرایط دوربین امنیتی سیم کارتی ارسال تصویر و ویدئویی را بدون نیاز به کابل انتقال می دهد.

کاربر می تواند به راحتی تصاویر ثبت شده دوربین را، بدون نیاز به وای فای چک کند. این دوربین با مزایایی که دارد، توجه عموم را جلب کرده است. برای مثال این دوربین ها نیازی به دستگاه DVR  یاNVR  و حتی کابل کشی ندارد.

به راحتی با اتصال سیم کارت فرایند ضبط تصایر را انجام می دهد. البته امکان اتصال از طریق کابل شبکه نیز برای این دوربین‌ها وجود دارد. دوربین امنیتی سیم کارتی امکانات و آپشن های حرفه ای دارد. در ادامه به نحوه عملکرد این دوربین ها و قابلیت های آن می پردازیم.

انواع دوربین مداربسته سیم کارت خور

این دوربین مداربسته، بسته به محیط های مختلف در طرح و انواع مختلف تولید می شود. هرکدام از این دوربین ها ویژگی ها و قابلیت های خود را دارند. برخی از آنها قابل استفاده در محیط بیرونی و برخی قابل استفاده درمحیط داخلی می باشند. دوربین امنیتی سیم کارت خور قابلیت زوم x10 را دارد. در ادامه به انواع این دوربین ها می پردازیم.

  1. دوربینامنیتی سیم کارتی خورشیدی
  2. دوربین مداربسته سیم کارتی چرخشی
  3. دوربین تحت شبکه بولت سیم کارتی
  4. دوربین امنیتی لامپی سیم کارتی
  5. دوربین تحت شبکه شارژی سیم کارتی

نحوه عملکرد دوربین مداربسته سیم کارت خور

دوربین مداربسته سیم کارتی نیازی به کابل کشی یا مودم ندارد. این دوربین ها به راحتی از طریق اینترنت تلفن همراه، تصاویر و ویدئو ها را ارسال می کنند. این دوربین های امنیتی علاوه بر سیم کارت از رم Micro SD Card نیز پشتیبانی می کنند. در این صورت دیگر نیازی به دستگاه ضبط تصاویری مانند DVR یا NVR نمی باشد. و تصاویر در حافظه جانبی دوربین سیم کارتی ذخیره می شوند.

دوربین سیم کارت خور این امکان را دارد که، تصاویر را به سیستم عامل شما منتقل کند. از خوبی های این دوربین این است که شما در هر مکانی باشید، با اتصال به اینترنت می توانید به تصاویر آنلاین و ضبط شده دسترسی داشته باشید.

با اینکه این دوربین ها عموما با آداپتور یا منبع تغذیه مرکزی کار می کنند. اما اکثر دوربین مداربسته سیم کارتی بدون نیاز به کابل کشی برقی قدرت را از طریق باتری داخلی تامین کنند. دوربین امنیتی سیم کارتی خورشیدی که برای محیط باز کاربرد دارد، برای تامین برق از صفحه های خورشیدی استفاده می کند.

از ویژگی های این دوربین سرعت بالای انتقال تصاویر می باشد. در نیم ثانیه می تواند تصاویر را ارسال و دریافت کند. در مواقع قطع برق دوربین های شارژی و خورشیدی قابلیت ضبط تصاویر را دارند. اما با این حال در بیشتر مکان ها به دلیل هزینه بالا و سختی بالا در نصب کاربردی نیست.

دوربین تحت شبکه سیم کارت خور، برای تامین اینترنت نیاز به اپراتور خاصی ندارد. شما با هر اپراتوری می توانید از سرعت بالای انتقال تصاویر استفاده کنید. اگر آنتن یا اینترنت قطع شود، بلا فاصله بعد از اتصال دستگاه به اینترنت تمامی اتفاقات هنگام قطعی منتقل می شود. از دیگر ویژگی های دوربین امنیتی سیمکارت خور می توان به کنترل از راه دور دوربین و به کار رفتن بلندگو و میکروفون برای ارتباط دو طرفه و امنیت بیشتر اشاره کرد.

با اینکه این دوربین های نسل جدید امکانات بی نظیری را در دسترس خریداران قرار داده است، اما معایبی را نیز دارد. برای مثال اگر دوربین دزدیده شود، تصاویر ضبط شده در رم داخلی دوربین نیز از بین می رود. همچنین اگر چه در این دوربین ها هزینه های کابل کشی و خرید دستگاه ضبط تصاویر وجود ندارد، اما ارسال تصاویر شامل هزینه های اینترنت می باشد.

نحوه عملکرد دوربین مداربسته سیم کارت خور

عملکرد دوربین مداربسته سیم کارت خور

قابلیت های دوربین مداربسته سیم کارت خور

دوربین مداربسته سیم کارتی مانند سایر دوربین های امنیتی، قابلیت های پیشرفته ای را در اختیار کاربران قرار داده است. در ادامه قابلیت و امکانات این دوربین نام برده شده است:

  • پشتیبانی از رم داخلی
  • صرفه جویی در هزینه
  • نصب و راه اندازی آسان
  • قابلیت کنترل از راه دور
  • مجهز به دوربین دید در شب
  • پشتیبانی از سیم کارت دائمی و اعتباری
  • ابعاد کوچک و سبک
  • فیلمبرداری و تصویربرداری همزمان
  • قابلیت ضبط صدا و تماس دو طرفه
  • مجهز به باتری داخلی
  • سنسور حساس به حرکت
  • بدون نیاز به کابل و دستگاهNVR یا DVR
  • قابل برنامه ریزی اتومات

قیمت انواع دوربین بی سیم سیم کارت خور

در خرید دوربین مداربسته سیم کارت خور، شما باید برخی نکات را رعایت کنید. اگر شما هم جز افرادی هستید، که می خواهید با قیمت ارزان این دوربین ها را تهیه کنید، باید بدانید که این دوربین ها از ماژول های ضعیفی برخوردارند و بدون گارانتی و پشتیبانی نصب فروش می روند. برند دوربین عامل موثری برای تعیین قیمت می باشد. برای آگاهی از قیمت به روز از فروشگاه های معتبر استعلام بگیرید. شما می بایست با مقایسه انواع این دوربین ها از نظر قابلیت و کارایی، از مراکز معتبر و دارای گارانتی آن را خریداری کنید.

قیمت انواع دوربین بی سیم سیم کارت خور

دوربین بی سیم سیم کارت خور

 نتیجه گیری

با توجه به نکاتی که در مقاله درباره  دوربین مداربسته سیم کارتی بیان شد، پی بردیم که این نوع دوربین ها از امکانات و ویژگی های زیادی نیز برخوردار می باشد و از همین رو توصیه میکنیم که حتما از این دوربین جهت امنیت بیشتر مکان مورد نظر نیز استفاده نمایید.

سوالات متداول

  1. دوربین‌های سیم کارتی با چه نوع اینترنتی کار می کنند؟
    دوربین‌های سیم کارت خور  با اینترنت 3G/4G/5G  به سرعت تصاویر ضبط شده را ارسال می کنند.
  2. دوربین مداربسته سیم کارتی چه قابلیت هایی نیز دارد؟
    از مهم ترین قابلیت ها می توان به پشتیبانی از رم داخلی، قابلیت کنترل از راه دور و… اشاره نمود.
4.6/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *