دوربین های مداربسته ایرانی و مزایای آن

دوربین های مداربسته ایرانی

آشنایی با مزایای دوربین های مداربسته ساخت ایران

با توجه به افزایش تقاضا برای نصب دوربین مداربسته در فضاها و اماکن مختلف امنیتی نظارتی، شرکت های زیادی در ایران شروع به تولید، ساخت و نصب این دوربینها کردند. لازم به ذکر است که دوربین های مدار بسته ایرانی که توسط شرکت های متعددی ساخته میشوند، غالبا دارای وضعیت مناسب و کیفیت خوبی هستند. بسیاری از برند هایی که دوربین مدار بسته ایرانی تولید میکنند ، توانسته اند حتی مشتریان و تقاضای بیشتری به نسبت رقبای خارجی خود در بازار ایران به دست آورند.

برند های ایرانی دوربین مداربسته

شرکت های متعددی در ایران دوربین مداربسته تولید میکنند. برخی از با کیفیت ترین دوربین های ساخت ایران عبارتند از:

  • دوربین مداربسته کی دی تی
  • دوربین مداربسته اکسوم
  • شرکت ادین
  • دوربین مداربسته لیوار
  • برند فوتون
  • دوربین های مداربسته سورنا
  • برند آی تی آر

چرا دوربین مداربسته ایرانی بخریم؟

دوربین‌های مداربسته ایرانی دارای ویژگی‌های بارزی هستند که ممکن است شما را به خرید این محصولات ترغیب کنند:

  1. قیمت مناسب:
    دوربین‌های مداربسته ایرانی دارای قیمت مناسبی نسبت به محصولات خارجی هستند. این امر به شما اجازه می‌دهد که با هزینه کمتر به تجهیزات امنیتی برای خانه یا کسب‌وکار خود دست پیدا کنید.
  2. ضمانت نامه  و خدمات پس از فروش:
    شرکت‌های تولیدکننده دوربین‌های مداربسته ایرانی معمولاً گارانتی طولانی‌تری ارائه می‌دهند. همچنین، خدمات پس از فروش و تعمیرات در داخل کشور سریع‌تر و موثرتر انجام می‌شود.
  3. کیفیت تصویر:
    دوربین‌های مداربسته ایرانی از تکنولوژی‌های روز استفاده می‌کنند و کیفیت تصاویری با وضوح بالا را ارائه می‌دهند. این امر مهم است زیرا در صورت وقوع حوادث، تصاویر واضح می‌توانند به ارتقای امنیت کمک کنند.
  4. سازگاری با محیط:
    دوربین‌های مداربسته ایرانی به طور خاص برای محیط‌های داخلی و خارجی طراحی شده‌اند و می‌توانند در شرایط مختلف آب و هوا و نور محیط کار کنند.
  5. حفاظت از حریم خصوصی:
    بسیاری از دوربین‌های مداربسته ایرانی دارای ویژگی‌های حفاظت از حریم خصوصی مانند رمزگذاری تصاویر هستند که امنیت اطلاعات شما را تضمین می‌کنند.
  6. حمایت از صنعت داخلی:
    با خرید دوربین‌های مداربسته ایرانی، شما به رشد صنعت داخلی و ایجاد اشتغال در کشور کمک می‌کنید.

همچنین، با توجه به مشکلات و محدودیت‌های وارداتی به دلیل تحریم‌ها، دوربین‌های مداربسته ایرانی به عنوان یک گزینه معقول و قابل اعتماد برای افراد و کسب‌وکارها در داخل کشور درنظر گرفته می‌شوند.

انتخاب بین دوربین مداربسته ایرانی و خارجی

دوربین مدار بسته خارجی و ایرانی

دوربین مداربسته ایرانی و خارجی در حال رقابت هستند.

با توجه به قدمت و استقبال زیادی که برخی از دوربین های مداربسته خارجی مانند برند هایک ویژن در بازار دارند. اما به دلیل پیش آمدن تحریم ها، گران شدن ارز و به وجود آمدن مشکلات در زمینه ی واردات کالا، ایران توانسته است به طرز چشم گیری در صنعت تولید دوربین های مداربسته، رشد و پیشرفت کند. به طوری که در حال حاضر برخی از دوربین های ساخت ایران از جمله برند کی دی تی و اکسوم ، جایگزین بسیار خوبی برای دوربین هایس خارجی میباشند.

جدول مقایسه دوربین مداربسته ایرانی

برند قیمت کیفیت گارانتی انتقال تصویر
اکسوم ارزان عالی 50 ماهه سرور ایرانی بدون قطعی
برایتون به صرفه متوسط 24 ماهه سرور ایرانی بدون قطعی
حارس به صرفه متوسط 24 ماهه سرور ایرانی بدون قطعی
کی دی تی گران خوب 60 ماهه سرور ایرانی بدون قطعی

بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی

در ادامه ، ما به معرفی برندهای دوربین مداربسته ساخت ایران می‌پردازیم تا به شما کمک کنیم بهترین مارک دوربین مداربسته تولیدکنندگان ایرانی را برای خرید انتخاب کنید. ما مواردی که ممکن است برای شما به عنوان مشتری مهم باشد را به طور کامل در این قسمت بررسی و تشریح خواهیم کرد، از جمله قیمت دوربین مداربسته، کیفیت تصویر و ضمانت نامه محصولات. ادامه مطلب را بخوانید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

دوربین های اکسوم و ویژگی آنها

از مطرح ترین شرکت های ساخت دوربین در ایران میتوان به برند اکسوم اشاره کرد. دوربین های اکسوم دارای قابلیت های زیادی هستند. اکنون برخی از مشخصات فنی دوربین های این شرکت را مورد بررسی قرار میدهیم.

  • کاهش حجم تصاویر بدون ایجاد تغییر در کیفیت آنها
  • مه شکن بودن
  • داشتن قابلیت زوم بالا
  • وجود تکنولوژی surge protection
  • داشتن فناوری starlight
  • دارا بودن قابلیت WDR و POE
  • کیفیت رزولوشن 4K
  • وسیع بودن محدوده ولتاژ دوبین های مدار بسته ایرانی
  • امنیت بالا و غیر قابل نفوذ بودن دوربین
دوربین های مداربسته اکسوم

برند اکسوم جزو بهترین برندهای دوربین مدار بسته ایرانی است.

تمام مشخصات فنی که به آن اشاره کردیم، جزو ویژگی ها و قابلیت هایی به حساب می آیند که دوربین های با کیفیت را از معمولی مجزا میکند.فروشگاه ری کم یکی از نمایندگی های معتبر برند اکسوم میباشد که دوربین های مداربسته این شرکت را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه همراه با گارانتی شرکتی به مشتریان ارائه میدهد.

دوربین های مداربسته کی دی تی

کی دی تی یکی دیگر از محبوب ترین برندهایی است که دوربین های مداربسته ساخت ایران را تولید میکند. از برخی قابلیت های این دوربین ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تشخیص جابجایی های سریع در اشخاص
  • هوشمند بودن ویژگی دید در شب
  • دارای بدنه ای مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد وغبار با درجه IP67
دوربین مداربسته کی دی تی

برند کی دی تی جزو بهترین برندهای دوربین مداربسته در ایران است.

  • سرور هایی با قابلیت انتقال تصویر
  •  میکروفون داخلی با حساسیت بالا دارند
  • قابلیت ضبط تصاویر تا ظرفیت 256 مگابایت
  • دارای برد GOLF PALTE پوشش ضد خوردگی
  • پروتکل ONVIF و RTSP در تمام محصولات کی دی تی وجود دارد و باعث برقراری ارتباط با برندهای دیگر میباشد.
  • قابلیت دید در شب هوشمند و ویژگی Star light که برخورداری از این ویژگی موجب بی نیازی از سیستم سیاه سفید و نشان دادن تصاویر با کیفت بالا و رنگی میشود.

مزایا دوربین مداربسته ایرانی

  1. دارای قیمتی پایین تر و مقرون به صرفه تر هستند
  2. کیفیت این دوربین های مداربسته مورد قبول و در حال رقابت با برند های خارجی در بازار است.
  3. دارای نمایندگی های بیشتر در سطح کشور میباشد و خدمات پس از فروش بهتری ارائه میدهد.
خرید دوربین های مداربسته ساخت ایران

چنانچه شما خواهان تهیه ی دوربینهای مداربسته ساخت ایران هستید، باید حتما این دوربین ها را از نمایندگی های مطمئن و معتبر خریداری کنید. سایت ری کم نمایندگی این دوربین های مداربسته است و شما میتوانید انواع دوربین مداربسته ایرانی و خارجی را مشاهده کرده و مدل مورد نظر خود را تهیه نمایید.

نکات مهم هنگام خرید دوربین مداربسته ایرانی

خرید دوربین مداربسته ایرانی یک فرآیند مهم و پیچیده است که نیازمند اطلاعات دقیق و درک کامل از نیازهای شما است. در زیر نکات مهمی که باید قبل از خرید دوربین مداربسته ایرانی بدانید را بررسی می‌کنیم:

  1. تعیین نیازهای خود:
    ابتدا باید تعیین کنید که دقیقاً چه نقطه‌ای را می‌خواهید پوشش دهید؟ آیا نیاز به دید در شب دارید؟ آیا در فضای باز یا داخلی نیاز دارید؟ این اطلاعات اولیه به شما کمک می‌کنند تا بهترین مدل دوربین را انتخاب کنید.
  2. تأثیرات جوی و مکانی:
    عوامل جوی مانند باد و باران می‌توانند بر کیفیت و عملکرد دوربین‌ها تأثیر بگذارند. دوربین‌های مقاوم در برابر عوامل جوی و استاندارد‌هایی مانند IK10 و IP67 در مقابل باد و باران مقاومت بیشتری دارند.
  3. زاویه دید و دید در شب:
    زاویه دید و دید در شب از جمله ویژگی‌های مهم است. هر دوربین دارای زوایای دید مختلفی است که بسته به نیاز شما انتخاب می‌شود. همچنین، دید در شب نیاز به نور مادون قرمز دارد که میزان آن بر اساس محیط کاری مشخص می‌شود.
  4. کیفیت و نوع حسگر:
    اندازه و نوع حسگر دوربین تعیین کننده کیفیت تصاویر است. رزولوشن دوربین‌ها در انواع مختلف مانند 1، 2، 3، 4، 5 و 8 مگاپیکسل وجود دارد. هرچه رزولوشن بیشتر باشد، تصاویر ویدیویی با کیفیت‌تری ارائه می‌دهد.
  5. فضای ذخیره‌سازی:
    حتماً به فضای ذخیره‌سازی دوربین مورد نظر خود توجه کنید. برخی دوربین‌ها امکان قرارگیری کارت حافظه دارند، در حالی که برخی از آنها از طریق سیستم‌های ذخیره‌سازی مرکزی کار می‌کنند.
  6. برند و اعتبار:
    انتخاب یک برند معتبر و با تجربه در زمینه دوربین‌های مداربسته می‌تواند اطمینان از کیفیت محصول و خدمات پس از فروش را برای شما فراهم کند.
  7. قیمت و کارایی:
    قیمت دوربین مهم است، اما ارزش و کارایی آن نیز باید در نظر گرفته شود. بهتر است یک دوربین با کیفیت و ویژگی‌های مورد نیاز خود را انتخاب کنید حتی اگر کمی گران‌تر باشد.
تهیه دوربین مداربسته برند ایرانی

دوربین های مدار بسته ایرانی را از کجا خرید کنیم؟

قیمت دوربین مداربسته ایرانی

به طور کلی قیمت دوربین مداربسته ایرانی، نسبت به مدل های خارجی، ارزان تر است. در حال حاضر این سیستم های امنیتی- نظارتی با سطح کیفی بسیار بالایی به تولید می رسند که از نظر قابلیت ها و عملکردی که دارند، با برندهای خارجی قابل قیاس هستند. برندهای مطرح زیادی همانند اکسوم، کی تی دی و…. به تولید دوربین های مدار بسته می پردازند. قیمت این سیستم ها براساس امکاناتی که دارند، با یکدیگر متفاوت هستند. البته که عواملی همانند مدل، اندازه، قابلیت کنترل از راه دور و…. نیز در قیمت نهایی دوربین مدار بسته ایرانی، تاثیر گذار است.

به طور کلی اگر می خواهید هزینه ای مناسب جهت سفارش دوربین مداربسته اقدام کنید، بهتر است محصول مورد نظر خود را در میان برندهای ایرانی پیدا کنید.

خرید بهترین برند دوربین مدار بسته ایرانی

فروشگاه اینترنتی ری کم، باکیفیت ترین دوربین های مداربسته ایرانی را گردآوری کرده تا خریداران عزیز بتوانند بدون مراجعه حضوری جهت خرید دوربین مدار بسته اکسوم، کی تی دی و….. اقدام کنند. برای خرید دوربین مداربسته در تهران به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید به ری کم اعتماد کنید. کارشناسان ما برای تهیه هر یک از مدل های دوربین مدار بسته شما را راهنمایی می کنند تا بتوانید براساس بودجه و نیازی که دارید، بهترین را انتخاب کنید.

جمع بندی

با توجه به مشکلات وارداتی که در سال های اخیر پیش آمده و بالا رفتن قیمت ارز و دلار، دوربین های مداربسته خارجی قیمت بسیار بالایی دارند و نمایندگی های کمتری داخل کشور از آنها پشتیبانی میکند. از این رو مدل های دوربین مداربسته ایرانی با کیفیتی هم تراز با برند های خارجی و قیمت ارزان تر و مقرون به صرفه تر نسبت به دوربین های خارجی در حال عرضه هستند. هم چنین تعداد نمایندگی های بیشتری در سطح کشور دارند وخدامت پس از فروش آن ها ساده تر است.

سوالات متداول
  1. کیفیت دوربینهای مداربسته ساخت ایران چگونه است؟
    دوربین های ایرانی ویژگی ها و مزایایی دارند که در حال رقابت با برند های خارجی موجود در بازار هستند.
  2. چند شرکت در ایران دوربین مدار بسته تولید میکنند؟
    شرکت های متعددی مشغول به ساخت دوربین های مداربسته هستند از مطرح ترین آن ها میتوان به برند اکسوم و کی تی دی اشاره کرد.
  3. مزایای دوربینهای ایرانی چیست؟
    قیمت مناسب و ارزان، خدمات پس از فروش خوب، کیفیت مناسب
5/5 - (7 امتیاز)

3 دیدگاه در “دوربین های مداربسته ایرانی و مزایای آن

  1. علیرضا گفت:

    خیلی مطلب کاربردی و مفیدی بود. من نصاب دوربین هستم و از کیفیت دوربین مداربسته اکسوم بسیار راضی ام و میتونم بگم از بهترین دوربین مداربسته ایرانی با کیفیت بالا و قیمت مناسب محسوب میشه و برای هر کی نصب کردم راضی بوده.

  2. محمدی گفت:

    از بین برند حارس و اکسوم کدوم بهتره بنظرتون؟

    1. مدیر گفت:

      پیشنهاد ری کم برند اکسوم هست که در میان دوربین های مداربسته ایرانی به دلیل گارانتی 50 ماهه تعویض و کیفیت بالای محصول تقاضای زیادی دارد. این محصول هم از نظر قیمت به صرفه و مناسب هست و هم کیفیت خوبی دارد که مشتریان را به خرید آن سوق می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *