دوربین مداربسته لامپی

دوربین های مداربسته از نوع لامپی

اگر شما به دنبال این هستید که به صورت 360 درجه از محیط پیرامون دلخواه خود فیلمبرداری کنید و عبور و مرور را بررسی کنید، دوربین مداربسته لامپی کمک بسیار زیادی به شما می تواند کند. این دوربین ها شباهت بسیار زیادی به لامپ حبابی دارند. اما با این تفاوت که روی سرپیچ آن یک دوربین 360 درجه ای نصب شده است. به این صورت کامل از هرچیزی فیلمبرداری می کند. این دوربین ها به راحتی قابل تشخیص نیستند، در نتیجه می توانند دوربین های بسیار مناسبی برای سازمان های مهم دولتی باشند. همچنین این دوربین ها می تواند به گیر انداختن بسیاری از سارقان کمک کند. همچنین نصب دوربین مدار بسته لامپی بسیار ساده است. خود شما به تنهایی می توانید آن را به هر نوع سرپیچی متصل نمایید.

درباره دوربین مداربسته لامپی

اگر نیت مشاهده فضای یک محیط کوچک به صورت 360 درجه را دارید، این دوربین ها می تواند بسیار کاربردی باشد. اما شما می توانید انواع دوربین های لامپی را در دو نوع وای فای و یا سیم کارتی در فروشگاه ری کم مشاهده و خریداری کنید که این شاخص ها درباره ی نحوه انتقال اطلاعات دوربین بسیار کاربرد دارد. با ما باشید تا شما را با انواع، مزایا و معایب این نوع دوربین های مداربسته آشنا کنیم.

دوربین های لامپی وای فای

در مدل های دوربین مداربسته لامپی وای فای، تصویر ها به گونه ای منتقل می شود که در ابتدا تصاویر به دستگاه وایرلس منتقل می شود. سپس شما می توانید تصویر ها را به وسیله گوشی همراه و یا رایانه از هر نقطه ای مشاهده کنید. تصاویر این نوع از دوربین های مداربسته به دلیل اتصال به اینترنت ثابت بسیار با کیفیت و معمولا بدون قطعی می باشد.

درباره اتصالات دوربین لامپی

دوربین وایرلس

دوربین های سیمکارتی

در انواع دوربین مداربسته لامپی سیمکارتی، تصاویر به وسیله اینترنت سیمکارت به تلفن همراه و یا رایانه شما منتقل می شود. تصاویر این دوربین ها از کیفیت مطلوبی بهره مند بوده و همچنین به دلیل اتصال به اینترنت سیمکارت، از امنیت بسیار بالایی بهره مند بوده و غیر قابل هک می باشند.

سیمکارت در دوربین مداربسته

اتصال دوربین لامپی از طریق سیمکارت

قابلیت دید در شب این دوربین ها

انواع مدل های دوربین مدار بسته لامپی به دلیل بهره مندی از شناسایی امواج فروسرخ موجب شده است تا بتوانند به آسانی به فیلمبرداری در طول شب بپردازند. اما باید توجه داشته باشید که این نوع از دوربین های لامپی بیشتر در فضاهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرند.

درباره دوربین های مداربسته چشم ماهی

دوربین های چشم ماهی از دیگر مدل های دوربین مداربسته لامپی بوده که قابلیت تصویر برداری به صورت 360 درجه را دارند. این مدل از لامپ ها به گونه ای ساخته می شوند که درونشان لامپ هایی قرار می گیرند که با روشنایی زیادی که تولید می کنند موجب می شوند تا افرادی که قصد سرقت و یا انجام یک عمل مخرب را دارند، شناسایی شوند. شما برای استفاده از این نوع دوربین های مداربسته احتیاجی به منبع برق جدا نداشته و از تنها یک سیم برق شهری استفاده می شود.

ویژگی های دوربین مداربسته لامپی

  • قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه که می تواند تصاویر را به روی خود ضبط نماید.
  • قابلیت ضبط صدا همراه با ضبط تصاویر از دیگر ویژگی های مهم  دوربین های مداربسته لامپی می باشد.
  • استفاده تنها از یک کابل برق فاز و نول که به معنای عدم نیاز این دوربین به کابل کشی برق جداگانه است.
  • توانایی ضبط تصویر ها به صورت 360 درجه که با استفاده از این قابلیت می توانید به تمام نقاط محیط دید داشته باشید.
  • غیرقابل تشخیص بودن این دوربین ها موجب می شود تا افراد شرور و سارق نتوانند آنهارا به سادگی تشخیص دهند. چرا که شباهت بسیار زیادی به لامپ های رشته ای معمولی دارند.
ویژگی ئ.ربین های لامپی

مزیت بهره مندی از دوربین لامپی

مزایای استفاده از این دوربین ها

استفاده از دوربین های لامپی مزایا زیادی دارد از جمله:

مقرون به صرفه بودن نسبت به دیگر دوربین ها

این دوربین ها با قیمتی بسیار مناسب از ارزان ترین دوربین های مداربسته روز بازار به حساب می آیند، که موجب محبوبیت هرچه تمام تر این دوربین ها برای مردم نسبت به دیگر دوربین ها می شود.

قابلیت اتصال به وای فای

انواع دوربین مداربسته لامپی با داشتن قابلیت متصل شدن به اینترنت ثابت موجب می شوند تا شما به سادگی بتوانید تصاویر دوربین خود را به صورت زنده تماشا کنید.

قابلیت اتصال کارت حافظه به دوربین

همچنین شما با کارگذاری انواع کارت های حافظه، تمامی تصاویر فیلمبرداری شده توسط دوربین مداربسته خود را به صورت 24 ساعته ضبط و مشاهده می کنید. به این صورت در تمام روز کنترل کافی دارید.

مزایای وجود کارت حافظه در دوربین مداربسته

قرارگیری مموری کارت در دوربین لامپی

قابلیت های هوشمند این دوربین ها

شما با استفاده از انواع مدل های دوربین مدار بسته لامپی می توانید تمام حرکات افراد را مورد بررسی قرار داده و در صورت بروز اتفاقی از طریق گوشی همراه خود متوجه بشوید.

نصب دوربین لامپی بدون سیم کشی

نصب این دوربین ها بسیار ساده بوده، به نحوی که شما خود به تنهایی بدون نیاز به کابل برق اضافه می توانید با نصب آن به سرپیچ لامپ آن را فعال نمایید.

"آسان

جمع بندی

امروزه با آمدن دوربین مداربسته لامپی شما  به سادگی با نصب این لامپ ها در درون سرپیچ لامپ معمولی، تصویربرداری از محیط به صورت پانوراما را انجام می دهید. این دوربین ها قیمتی بسیار مقرون به صرفه داشته که می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. انواع مدل دوربین مدار بسته لامپی به صورت کلی در دو نوع سیمکارتی و وای فای در فروشگاه ری کم وجود داشته که شما می توانید به صورت های گوناگون تصاویر ضبط شده دوربین مداربسته ی خود را دریافت نمایید. شما همچنین می توانید برای خرید دوربین مداربسته داهوا، لامپی و… به سایت فروشگاهی ری کم مراجعه کنید. همچنین در هنگام خرید مشاوره های لازم را دریافت کنید.

سوالات متداول
  1. مقرون به صرفه ترین دوربین های مداربسته از چه نوعی می باشند؟
    انواع مدل های دوربین مداربسته لامپی با داشتن ساختاری بسیار ساده و البته کاربردی قیمتی بسیار ارزان تر از دیگر دوربین های تحت شبکه دارند.
  2. مهمترین مزیت استفاده از دوربین لامپی چیست؟
    این دوربین ها قابلیت ضبط تصاویر به صورت 360 درجه را دارد که بسیار کاربردی می باشد.
  3. ایا برای نصب دوربین لامپی به دانش خاصی نیاز است؟
    خیر چرا که این دوربین ها به کابل برق جدا نیازی نداشته و به سادگی به سرپیچ لامپ می توانید متصل نمایید.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *