دوربین مدار بسته تی وی تی

دوربین مدار بسته تی وی تی

شرکت ری کم از بزرگترین فروشگاه های ارائه تاسیسات حفاظتی می باشد. از برترین محصولات این شرکت می توان به دوربین مدار بسته تی وی تی اشاره کرد. امروزه در دنیا، پیشرفت های بسیار زیادی در حوزه حفاظت و نظارت شده است. یکی از مهم ترین شرکت های حفاظتی، تی وی تی می باشد.

این شرکت با تولید دوربین مدار بسته TVT و ارسال آن به تمام دنیا، از محبوبیت بالایی برخوردار است. اگر شما قصد خرید دوربین مداربسته را دارید، دوربین مدار بسته تی وی تی گزینه مناسبی برای شما می باشد. در ادامه با ما باشید تا به بررسی کمپانی TVT بپردازیم.

درباره برند تی وی تی

شعبه اصلی کمپانی تی وی تی در شهر شنژن چین بوده که از سال 2004 تاسیس شده است. این شرکت با هدف فناوری دیجیتال شروع به کار کرد و در سال 2016 توانست در بورس شنزن قرارگیرد. این کمپانی با داشتن شعبه در بیشتر از 10 شهر چین، رقیبی برای دیگر کمپانی های تولید دوربین مداربسته میباشد.

برند تی وی تی

درباره برند تی وی تی

دوربین مدار بسته تی وی تی و دیگر محصولات این شرکت در 120 کشور دنیا به فروش می رسد. این عدد نمایانگر اعتبار و قدرت این کمپانی می باشد. شما می توانید بسیاری از محصولات کمپانی تی وی تی را از شرکت فروشگاهی ری کم تهیه نمایید.

مزایای کمپانی TVT

این کمپانی با داشتن سوابق بسیار طولانی در حوزه فناوری اطلاعات، توسعه وسایل حفاظتی و تولید دوربین مدار بسته TVT، محبوبیت بسیار زیادی را کسب کرده است. این شرکت دوربین های مداربسته خود را در انواع HD IP، HD کواکسیکال، ان وی آر، HD، DVR و… تولید می کند.

همچنان در صنعت، موسسات و شرکت های بسیار زیادی از جمله شهرداری ها، حمل و نقل، آموزش و پرورش، بوستان ها، مترو، شرکت های خصوصی و… از دوربین مدار بسته تی وی تی استفاده می کنند.

 

کمپانی TVT

مزایا کمپانی TVT

مهندسین دوربین های مدار بسته TVT

کمپانی تی وی تی با داشتن تجربه و نوآوری، به کیفیت و پیشرفت محصولات خود توجه زیادی می کند. این شرکت از مهندسین ارشد و افرادی که تجربه زیادی دارند در حوزه کنترل و حفاظت استفاده می کند. به همین علت محصولات بسیار با کیفیت و قدرتمند تولید می کند.

قیمت دوربین های مدار بسته TVT

این دوربین ها مدل های بسیار زیادی دارد. شما می توانید نسبت به نیاز خود اقدام به تهیه آنها کنید. هر دوربین مدار بسته TVT ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند. هر چه قابلیت های دوربین بیشتر باشد، قیمت آن هم به نسبت بیشتر می شود.

اما به صورت کلی مدل های دوربین مدار بسته TVT قیمتی مناسبی دارد که هر فردی میتواند آنها را تهیه کند. این دوربین ها از کیفیت بسیار بالایی بهره مند است. به همین دلیل موجب افزایش طول عمر و کیفیت بالا تصاویر ضبط شده توسط آن می شود.

دیگر محصولات شرکت تی وی تی

یکی دیگر از بهترین محصولات این کمپانی دستگاه DVR این کمپانی می باشد. این محصول نقش بسیار مهمی در ثبت تصاویر توسط دوربین مدار بسته تی وی تی دارد. DVR های شرکت تی وی تی با پشتیبانی کردن از کیفیت های بسیار بالا، گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که احتیاج به ثبت تصاویر با کیفیت دارند. اما استفاده از DVR بسیار پر اهمیت است.

محصولات تی وی تی

انواع محصولات تی وی تی

اهمیت استفاده از DVR

یکی از مهمترین عواملی که نقش مستقیم بر کیفیت ضبط تصاویر دوربین شما دارد، استفاده از بهترین DVR مناسب دوربین مداربسته شما می باشد. حتما در هنگام خرید DVR خود دقت داشته باشید تا اگر مثلا کیفیت دوربین شما 4 مگاپیکسل می باشد، DVR هم بتواند کیفیت 4 مگاپیکسل را ضبط نماید. چرا که اگر کیفیت دوربین مداربسته شما بیشتر از حد مجاز دی وی آر شما باشد، دستگاه DVR مجبور می شود کیفیت تصاویر را کاهش دهد که نتیجه خوبی بدست نمی آید.

جمع بندی

یکی از بهترین کمپانی هایی که در حوزه نظارت و اطلاعات فعالیت دارد، تی وی تی نام دارد. از بهترین محصولات این شرکت می توان به دوربین مدار بسته تی وی تی اشاره کرد. این کمپانی با تولید دوربین و دیگر محصولات خود و ارسال آنها به بیش از 120 کشور در دنیا، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. این کمپانی با بهره مندی از مهندسین ارشد خبره در دوربین های مدار بسته، محصولاتی تولید می کنند که شما با استفاده از آنها می توانید تصاویری با بهترین کیفیت ضبط و مشاهده نمایید.

همچنین علاوه بر تهیه ی یک دوربین با کیفیت، استفاده از یک دستگاه DVR مطابق با آن هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که شما می توانید بسیاری از محصولات کمپانی تی وی تی، داهوا و.. را از طریق سایت فروشگاهی ری کم همراه با ضمانت تهیه نمایید.

سوالات متداول
  1. آیا استفاده از یک دوربین با کیفیت برای ضبط تصاویر کافی است؟
    خیر شما باید حتما یک دستگاه DVR مناسب دوربین خود تهیه نمایید تا بتوانید بهترین خروجی را بگیرید.
  2. مزایای استفاده از دوربین مدار بسته تی وی تی چیست؟
    یکی از مهمترین مزایای محصولات این کمپانی بالا بودن کیفیت و طول عمر آنها می باشد.
  3. قیمت دوربین های مداربسته شرکت تی وی تی چگونه است؟
    این کمپانی قیمت هایی مقرون به صرفه داشته که می توانید بسیاری از مدل های آن را در فروشگاه ری کم مشاهده نمایید.
5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *